Duka ventilator stopper

Hejsa
Jeg har netop installeret en duka Pro 30 TH.
Da jeg blot vil have den til at starte når der er fugtigt har jeg tilsluttet en fase til L og nul til N. Den starter fint når jeg går i bad men stopper så efter nogle minutter, det virker som om den stopper efter den tid timeren er sat til. Jeg vil dog mene at timeren først burde gå i gang når fugtigheden er under det indstillede. Nogen ide om hvad der kan være galt?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du indstillet fugtighedsmåleren til den rigtige værdi.

fase

Skrevet af <a href='https://www.lav-det-selv.dk/Medlemmer/Profil/userid/24559' class='af-profile-link'>S. Fabrin</a> på 26-09-2016 21:32
Har du indstillet fugtighedsmåleren til den rigtige værdi.


Ja det vil jeg mene. Den starter også fint efter kort tid i bad, men stopper så efter nogle minutter selv om der er meget fugtigt

Læs lige vejledningen og tilslut den rigtigt - så virker den:-) http://dukaventilation.dk/Files/Files/Dokumenter/DUKAPRO30manual.pdf

Lige nu kører du formodentligt på bevægelsessensorer og timeren.


Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
Det er TH-udgaven og den har ikke bevægelsessensor. Har gennemgået vejledningen
Den skal have fase over lyskontakten i lt indgangen. Det styrer timeren. Så skal den have fase udenom lyskontakten i L, så fugtstyringen også virker når du har slukket for lyset.

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
Har du prøvet at se, om der er overensstemmelse mellem tilslutningsdiagram og benævnelse på klemmerne i ventilatoren. Jeg skriver dette, fordi jeg har været ude for, at der var en fejl i brugsanvisningens klemmebetegnelser i forhold til klembrædtet, og det var klembrædtets betegnelser, der var de rigtige.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis