LK Hygrostat støjfølsom

Hej. Jeg har fået lavet et nyt badeværelse af fagfolk. Alt el i badeværelset er nyt, problemet er at min LK Hygrostat starter meget ofte kortvarigt, når der tændes eller slukkes for lys på samme fase.
Jeg har haft det hele ude og trukket en meget kort ledning direkte imellem hygrostat og føler, jeg har også prøvet at trække en seperat forsyningsledning, fra hygrostaten, direkte ud til afgangen på sikringen i elskabet.
Ligemeget hjælper det, den skide hygrostat er bare støjfølsom, tænker den måske skulle have haft en ekstra tur omkring EMC laboratoriet inden den røg i handlen.
Nogen gode forslag?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, for den virker som den skal. Kører når der er damp i rummet. Der er installeret en fjeder påvirket fuga lige over, som man kan trykke på, når luften er dårlig;-) der kører på den indbyggede timer.
Tror måske de fleste køber en ventilator med indbygget fugtstyring, og produktet er solgt meget lidt (der er meget lidt info på nettet om LK hygrostat)
Pønser på at montere et transientfilter imellem nettet og hygrostaten oppe på loftet?
Har du prøvet at kontakte LK/Schneider?
På deres hjemmside henviser de private til deres el installatør, men god ide. Prøver lige at grave mere efter en email adresse. Tak
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis