Laminatgulv i værkstedet...

Hej med jer alle sammen, jeg har lige bygget mig et værksted og skal til gulvet... Gulvet er OSB, men ville gerne have en lidt pænere overflade. Jeg overvejede vinyl, men det er meget dyrt (ifh. til hvad jeg vil koste på det), så derfor kiggede jeg på laminat, men kan det holde til at jeg ikke har varme på værkstedet? Det skal holdes frostfrit,  og er selvfølgelig isoleret, men om vinteren antager jeg at der vil være 6-10 grader og om sommeren en del varmere... Vil gulvet slå sig eller hvordan? Håber der er en der har en go´ idé eller 2


/Martin
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis gulvet bliver lagt "flydende",og ikke bliver udsat for konstant fugt,skulle der ikke opstå problemer,men anvend ikke laminat under 8 mm.

bh
Hejsa
jeg har lagt et laminat klik gulv i mit værksted, Det kan ikke anbefales hvis du har udstyr på hjul, feks, afretter/tykkelses høvl, skabe på hjul med meget vægt i, det knækker der hvor det er samlet, så enderne vipper op, godt nok kun et par mm men man kan ikke trække hen noget over gulvet uden det bliver ødelagt i kanterne.

Steen
Har lagt det billigste laminatgulv jeg kunde finde, da jeg lavede værksted for vel 20 år siden. Gav vel ca. 40 kr. pr. m2 i Bilka, tror jeg det var.

Det ligger stadig fint og jeg varmemæssigt minder det om dit. Holder det frostfrit om vinteren på vel 5-6 grader. Om sommeren kan der blive meget varmt i det.

Ingen problemer med laminaten. Kører ikke tunge ting henover, så har ikke erfaring med dette.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis