Montering af Kuglehaner / Vandventiler?

Jeg har nogle vandrør på mit badeværelse hvor det er ikke er muligt at lukke for for vandet, kan man montere kuglehaner eller evt. andre vand ventiler så jeg kan lukke/åbne for tilførslen fremadrettet?

Vil gerne har sat ny håndvask op i forbindelse med gradvist fornyelse af badeværelset.

På forhånd tak,

Med venlig hilsen. 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ingen problemer i det du skal have en stophane/kuglehaneventil med indvendig i den ene ende og udvendig i den anden....og sætte den ind mellem dit fast vandrør og slangen til din vandhane
Tak for svar mfrost.

Ved du evt. hvordan så jeg kan få lukket for vandet, så det kan monteres, da det ikke er noget jeg kan mulighed for at gøre nu, da der ikke er lukke/åbne ventiler på rørene?

Med venlig hilsen
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Så må du ud og lukke for stophanen, ude ved vejen eller ved vandmåleren.
Husk også at købe pakgarn eller teflon tape, når du handler haner
Og lige til info må du faktisk ikke selv indsætte afspæringsventiler/kuglehaner.

 Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

Det kunne være rart at vide om trådstarter bor i lejlighed, hus eller måske har eget vandværk.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Annonce
Jeg bor i lejlighed, og det er i eget badværelse jeg gerne vil have monteret kuglehanerne.

Jeg går udfra at er en authorisreret vvs'er som skal gøre det så?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Det er mere om du ved hvor stophaner er, eller kan få hjælp af vicevært. Jeg ville montere dem selv, men ved godt hvad regler er.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis