Hvordan skiller man dette armatur ?.

Hansgrohe Metris S Berøringsfrit Håndvaskarmatur u/Bundventil, Krom - 6V batteri, der er to skruer, når de er pillet af kan jeg ikke komme videre.

Billede her:
http://www.billigvvs.dk/Badevaerelse-Haandvaskarmaturer-Hansgrohe--Hansgrohe-Metris-S-Beroeringsfrit-Haandvaskarmatur-u-Bundventil-Krom-6V-batteri-305400.html?gclid=Cj0KEQjw9vi-BRCx1_GZgN7N4voBEiQAaACKVg4j3W-O7x_5CNj39GeiIylm5HbTfJ3eGDsaAm9pT-AaAuvV8P8HAQ

Jeg har set på exploded view men det giver intet.

PFT.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er det ligemeget, problem afblæst. Det startede med jeg afsyrede min fjernvarme VVX-1 varmeveksler, det gik fint, men en smule skidt / kalk havde revet sig løs og passeret de små filtre på tilslutningen, selvom jeg gennemskyllede den i lang tid efter afsyring. I dag montererde jeg et stykke haveslange på indgangen, fyldte det med koncentreret eddikesyre. Satte et endestykke på, brugte min fodpumpe til at trykke eddikesyren igennem batteriet mange gange. Det har opløst skidt, så det kære batteri skal ikke adskildes alligevel.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej Peter.
bare for en god ordens skyld tillader jeg mig at spørge. Er der monteret kontraventiler på tilslutningen til armaturet ??
Hvis ikke skal der ikke meget til for at stoppe magnetventilerne i armaturet. Jeg ved af erfaring at Hansgrohe ikke dækker defekte, hvis der ikke har været monteret kontraventiler.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Hej Peter.
bare for en god ordens skyld tillader jeg mig at spørge. Er der monteret kontraventiler på tilslutningen til armaturet ??
Hvis ikke skal der ikke meget til for at stoppe magnetventilerne i armaturet. Jeg ved af erfaring at Hansgrohe ikke dækker defekte, hvis der ikke har været monteret kontraventiler.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Ja, der sidder 2 små DW10 kontra ventiler,samt små filtre lige ved skrue monteringen, de sidder der som std. i slangen. Utroligt der kan komme så meget vand igennem de små huller. Den ene kontraventil er lidt træg. Det lort er ikke lige til at finde i Danmark på nogen netsider som google har fat i. Jeg har sat den bedste kontraventil på den indgang med det laveste vandtryk, som er den varme. Der skal være kontraventiler i, kan se af virkningen at der vil rende vand fra det kolde over i det varme hvis der ikke er kontra på. Et armatur fra harald skrald i min kælder gav mig virkelig noget at fejlsøge på for år tilbage. Vi havde kun lunkent vand i hele huset fordi det var blevet defekt. Der er faktisk ikke så meget forskel på fejlsøgning på elektronik, VVS og netværk
 


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis