fundablokke m jern eller uden

hej jeg skal have lavet en "kant" med 2 stk fundablokke under jorden(40 cm nede) og ville så slutte af med en lecablok på toppen( 20cm). Tænker om der er nogen grund til at smide jern ned i, da det ikke skal bære noget. Jeg skal bruge ca 0,8m3 til opfyldning. hvad er forskellen på tørbeton kontra støbemix, jeg skal lave 2.5 m af gangen, hvis det betder noget.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville ligge jern i, det koster jo ikke ret meget, og formindsker risiko for sætningsrevner betydeligt.

Vi prøver igen, i morgen --

Forskellen på tørbeton kontra støbemix: Tørbeton skal blot tilsættes vand. Støbemix skal tilsættes cement og vand. Den sidste er den billigste og du kan selv bestemme styrken.


Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
ok nogen der ved om pris forskellen er stor

Du skal bruge ca. 1650 kg til at blande 0,8 m3

Tørbeton 0-8 Bygma 50 kr. pr. 25 kg. Du skal bruge 66 poser til o,8m2 - dvs. kr. 3300
Støbemix: 2 500l bigbags med støbemix til ca. 750 kr. stk. + 10 sække cement á kr. 35, så har du brugt kr. 1850.

God arbejdslyst

 


Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis