Skydedøre foran vaskemaskine og tørretumbler

Min kone og jeg har utrolig nok været enige om det meste i vores nybyggeri. Men vi har en lille detalje, som vi ikke kan blive enige om, og jeg vil derfor meget gerne have jeres inputs til hvad I ville vælge.

Ligesom mange andre bliver vores bryggers vores primære indgang. Et bryggers skal ikke nødvendigvis være pænt, men jeg synes gerne der må se anstændigt ud.

Jeg vil gerne have skydedøre foran vores vaskemaskine og tørretumbler, da det vil se pænere ud, og måske vil tage lidt af støjen de mange gange vi ikke får lukket døren til bryggerset.

Min kone mener derimod at skydedøre foran vaskemaskine og tørretumbler bare vil være i vejen og ofte alligevel komme til at stå åbne, og så er det pænere ikke at have skydedøre.

Hvad mener I?

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Helt klart - ingen skydedøre.. de bliver jo ikke lukket alligevel, medmindre man har en ocd-trang til "alt på række og geled"... hvad er uanstændigt ved vaskemaskine og tørretumbler? - hvis der endelig skal være skydedøre, skal det vel være fordi man har tømt indholdet af tørretumbleren ud på et bord, og ikke har fået lagt det på plads - eller alt strygetøjet lige ligger klar til strygning.. men så er det jo et andet afsnit, der skal skærmes af?
Hvorfor har i ikke lavet så der er en dør ind til vask/m.m. ? - det tager ikke meget plads, men ville opfylde begge jeres ønsker
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ja din kone har ret. Det er utroligt bøvlet og upraktisk med skydedøre foran vaskemaskine og tørretumbler. Hvad er i grunden, grunden til at ingen må se, at I har en vaskemaskine og tørretumbler? Med hensyn til støj så luk dog døren, hvis I ikke kan tåle at høre, når maskine er færdig.

fase
Jeg er til låger - se fotos.

Det er fruen i øvrigt også - det gør det lidt nemmere..


Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
han har skrevet det er fordi det ser pænere ud

jeg ville vælge skydedøre fordi jeg også synes det ser pænere ud.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Vi har vaskesøjle stående ved siden af solvarmen i badeværelset, og der har jeg lavet skydelåger foran, netop for at det kan fremstå enkelt og lækkert. Og det bliver da også lukket når der kommer gæster.. MEN.. Til hverdag står det altid åbent, også fordi efter en vask vil jeg ikke lukke vaskemaskinen, den skal kunne tørre ud.
Så det bliver brugt, men kun af og til.
Det er af samme grund jeg har nedlagt veto imod foran vores store helvægs tøjskab, ikke om jeg gider at kæmpe med sådan en, hver gang jeg skal have tøj

Mvh

Morten

Jeg synes, det ser rigtig nice ud med låger for. Her ville de dog ALDRIG blive lukket - jeg er endda nået dertil, hvor jeg er holdt op med at sige til gæster at: Ja jeg har ikke lige fået ryddet op, fordi... for sandheden er, at med tre små børn i huset, så ligner det altid et bombet lokum :-D

Jeg skal også have bryggers og har valgt at jeg vil have maskinerne op i højden og så et vasketøjs-udtræks-sorterings-system nedenunder. Men altså uden låger :-)
Jeg stemmer også i koret, ingen låger!
En ting mere der skal gøres rent, en ting mere der kan rode.

Men jeg forstår udmærket din trang til at gemme vaskemaskinen af vejen. jeg har herhjemme gjort en del for at få en "beskidt afdeling" Nu driver jeg landbrug, og det bliver dejligt at få en afdeling, hvor jeg kan vaske hænder, smide arbejdstøj. Her bliver også fyrrum, og vaskerum med bord og skabsplads. Til alt arbejdstj og rengøringsartikler.
I et nyt hus skal vaskemaskinen så stå åben efter vask, så den kan tørre ud? For så er jeg enig med min kone i at skydørene aldrig vil blive lukket. Men i min verden kan man godt lukke låget lidt i til vaskemaskinen, og så skal den nok tørre godt nok
Den tørrer aldrig ud ;-) hvis du vil se hvor meget vand der skal tørre, kan du prøve at skrue trævlesien ud.

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis