Nyt gulv - hvilket?

Jeg lagde for 5 år siden noget Bambus lamelgulv i hele huset - det var mildt sagt ikke nogen success. Der kom meget hurtigt ridser, og generelt slid i gulvet, så nu vil jeg gradvist skifte det ud.
Jeg vil gerne have lamelgulv, da vi har hund og generelt gerne vil have det så vedligeholdsesfrit som muligt.

Mit spørgsmål går på om nogle kan anbefale nogle producenter, frem for nogle andre.
Jeg har kigget på Timberman, Pergo og ter Hürne (fra ditgulv.dk). Jeg har fået nogle vareprøver af ter Hürme, som umiddelbart ser fine ud. Jeg vil også anskaffe nogle prøver fra Pergo og Timbermann.

Er der andre producenter jeg burde kigge på? Er der nogle der har erfaringer med nogle af ovenstående?

Da jeg gerne vil undgå at jeg skal skifte gulv igen om 5 år, vil jeg denne gang skifte 1 rum af gange, og lade det ligge lidt og bruge det, inden jeg tager hele huset. Det er noget af det mest ærgelige og bruge tid og penge på, når man allerede har gjort det tidligere. 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det handler om at vælge hårdt træ når man har hund - eg, ask, bøg f.eks

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
Jeg skrev lamelgulv, men jeg mente laminatgulv - ikke helt det samme ;-)
Ingen med erfaring om emnet?
Vi har et Pergo gulv i køkkenet, og det er sådan set meget godt, men det er alligevel skrøbeligt....
Jeg tabte en pande på gulvet, og den ramte uheldigt med kanten, så der rent faktisk sprang en lille flig af gulvets overflade.
Den er ikke ret stor, men da den er lige ud for komfuret er det pænt træls...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Prøv og kig på Berry Alloc i deres Orginal serie, vi har det i stue,køkken og gang - og virker godt holdbart, bliver ikke nemt ridser, og deres kliksystem virker meget holdbart. Bauhaus har det gerne til gode priser..og der er evighedsfaranti på..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis