Nemmeste måde at gøre kældervægge helt jævne?

Jeg skal have sat fliser op i badeværelset i kælderen og væggene er meget ujævne. Mureren mener ikke at det er helt nemt at pudse det op, for der skal 60x60 fliser op, og derfor skal det være fuldstændig jævnt. Jeg overvejede selv at skrue forskallingsbrædder op og sætte vådrumsgips på, eller måske man kunne klæbe wedi plader direkte på væggene med fliseklæb? ..

Hvad foreslår I som den letteste løsning?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Helt nemt er det ikke - men jeg havde pudset væggen op ;-)

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
I tænker at det er den måde opgaven nemmest løses (for en uden erfaring)?
duer ikke at påsætte plader eller brædder på en ydervæg. Weber har specialpuds til formålet, medmindre du selv blander det op... men ja, det er nok bedst at få en murer til det, hvis du ikke selv vil pudse...

Thomas

Hvis din murer ikke tror på, at han kan klare opgaven med at pudse... så ville jeg nok finde en anden murer.
Men ellers - gør det selv - det kræver blot lidt tålmodighed og selvkritik.. :-)
Og når du så har pudset - så hold øje med hans påsætning af fliser... (jeg synes forøvrigt personligt, at 60x60 er meget på vægfliser)
- skal der de samme på gulvet?? i så fald, kan der være noget udfordring med fald til afløb, medmindre i vælger jævnt fald mod en unidrainskinne (eller lign.)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis