Kina LED paneler

Jeg har købt de her led paneler på 6W:

Jeg har haft en tændt ca. time for at se hvor varm den blev, der var ingen problemer der.
Skulle det så ikke være ligetil, at montere dem i troldtekt, med en safebox oven over?
Hvert panel har sin egen driver.
Erfaringer med LED paneler fra Kina ønskes!

 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Umiddelbart jo, men da du købte dine paneler fik du vel de "rigtige" safetybox med og som passer til dine paneler?

Og sådan lidt off-topic så kan du jo finde LED paneler til ret billige penge som f.eks. her http://mrperfect.dk/19057-led-paneler

Jeg overvejede selv at købe dem i Kina eller Tyskland men jeg syntes bare at der altid er noget galt og nu hvor du både kan finde paneler til gode priser og måske i bedre kvalitet, så var det jo oplagt 

Billedet er fra forhandleren, aliexpress.
Durmaz :
Jeg vil tro de billige LED paneler i DK, er billige LED'er importeret fra Kina, hvor den danske importør 'bare' 3 dobler prisen.

 

Ja helt enig men til gengæld har du både garanti og kan finde løse dele når du ønsker det osv. Har hentet en masse fra Kina og det er meget sjældent det er godt givet ud altså, jeg vil klart anbefale at købe dansk alle dage : )
Jeg tror ikke du kender priserne på at skulle sende noget retur til Kina
Du kan sikkert finde importører der bare snupper en tilfældig Kina udgave og sælger den i dk.
Men det er faktisk mest almindeligt at man som importør får lavet sin egen version. Den kan være 100% custom, eller en modificeret standard udgave...
Og her vil man jo tage udgangspunkt i en model man i forvejen mener afspejler de krav osv man vil stille....

Der er mange faktorer, både med kvalitet af lyskilde, farve temperatur osv osv og naturligvis også i forhold til ophængningen og kvaliteten af lampehus osv....

Med andre ord, er det ikke bare sådan at importøren tager en kinesisk standard vare og ganger prisen voldsomt op for på den måde at score kassen....
De fleste er seriøse og udfører komponent og produkt udvikling....

Mvh Njord

MVH Njord
Jeg arbejder selv med sourcing i Kina og har erfaringer fra mange brancher, incl lamper.....

Også nogle kendte brands, og hvordan de tager vare på kvalitet, udvikling og ikke mindst kvalitets sikring....

Mvh Njord

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis