Hvor finder man dette gammele dørhåndtag?

Hej!

Min far har nu længe søgt højt og lavt efter et dørhåndtag magen til det vedhæftede så begge døre til garagen kan få samme håndtag. Håndtaget et givetvis for gammelt til at blive produceret længere men hvis nogen ved hvad producenten hedder (så det bliver nemmere at søge efter) eller kender et sted der forhandler dem vil de bringe mig en del tættere på den perfekte fødselsdagsgave!

På forhånd tak. 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen til
Det bliver nok vanskeligt, det bedste bud vil være hos genbrugs firmaer. Du skal ikke nøjes med at kikke på deres hjemmesider, men ring eller endnu bedre tag derud og tal med dem... det er ufatteligt hvad de har i gemmerne
Skave nedbrydning.

Genbyg.

 

 



 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Genbyg var måske mere til dig... de ligger ude på Ama'r
Men fra Schweiz er der næsten lige langt...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Ja Kastrup lufthav har godt nok markant bedre forbindelser til Schweiz en Holstebro flyveplads men i sidste ende skal de nok med Post DK til mine foraeldre lige meget hvad saa jeg proever begge.
På det link til Skave nedbrydning som Henrik har lagt på , finder du også mail adresse og telefon nummer. Hvis du sender mail med billeder og forklarer om det er låsekasse eller håndtag, så kigger de after. De har næsten alt i hovedet.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis