Jeg har fået 4 skabslåger på 50x190 som jeg ville bygge en ramme til, så jeg har lidt skabs plads til de ting der ligger og flyder i carporten lige pt.
Jeg har tidligere set at der er nogend er har lagt ganske flotte CAD tegninger op herinde, af byggerier som de har gang i. Der er også nogle der kommer med en CAD tegning som svar til spørgmål nogle gange. og sådan en tegning er jo ganske nem at overskue og ændre på, hvor imod papir og blyant, er lidt mere besværligt. Specielt når ens tegne ever ikke er de store.
Så jeg håbede lidt der fandtes et tegneprogram som var nemt at gå til for en begynder. Hvor man kan lave nogle bygge tegninger i stil med den jeg selv har tegnet herunder.
Jeg vil rigtig gerne lave tegniger på de ting jeg bygger, så jeg har dem liggende, og senere kan bygge flere hvis dette skulle være nødvendigt.
Det behøver dog ikke være så advanceret som de rigtige CAD programmer, hvilket jeg nok ikke ville kunne overskue at sætte mig ind i, til de få og små projekter jeg har fra tid til anden.