Ny Dewalt akkumaskine

Hejsa

Jeg kigger på en ny Dewalt DCD795 med 2 stk. 4ah batterier til, at hjælpe min aldrende Blå Bosch lidt på vej.
Er dog i tvivl om hvorvidt det er en lavkvalitetsmaskine fra Dewalt? Er der nogen der har erfaringer med den?

Kan godt lide at den er kulløs og har slag.
Den står til 1250,- hvilket jo egentlig er en ok pris.

Aldrig gå ned på udstyr!

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er efterhånden en gammel model den du kigger på, men prisen er til gengæld ok, hvis den er ny og inkl batterier.
Dcd796 er nyeste model, og er ca 20% stærkere.

"mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Om den er kulløs er fuldstændig ligegyldig, når du ikke skal bruge den professionelt.
Jeg har en boremaskine fra den gang Dewalt hed Elo og den fungerer stadig godt. Så det er ikke en lavprismaskine, køb den hvis du kan lide den, og med det mener jeg om den ligger godt i hånden.

fase
@S. Fabrin - Jeg ved godt at Dewalt normalt er kvalitet, men jeg har set og holdt maskiner der virkelig ikke var kvalitet, men af mærket Dewalt. De kostede så også kun omkring 900,- så det giver jo god mening.

@Robert900_5 - den er spritny og med 2 stk. 4 ah batterier og lader. Davidsen holder håndværkermesse på fredag, derfor den gode pris ;-)

Aldrig gå ned på udstyr!

Jeg har 2 stk. af denne model, og der er intet discount over den.
I forhold til de tidligere kulkøse modeller, er der virkelig smæk på.

Med venlig hilsen

Anders

jeg har forgængeren dcd785 og er yderst tilfreds kunne ikke forestille mig at den er blevet ringere... jeg gav 1250 med stk 1.5 ah batterier så du får meget for pengene her et valg du ikke fortryder
, og med 2 batterier af den str. så er det jo oplagt at udvide maskin parken stik/rundsav og andre lign, med en af den såkaldte "nøgen" modeller fra dewalt (leveres uden lader og batteri)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis