tagrendenet rias

jeg var som så mange andre træt af blade i tagrenden og dermed stoppede tagrender.

har kigget meget efter noget net, men synes det var nogle dyre løsninger.

 

fandt så RIAS net som sættes fast med nogle plastic dimser på tagrende.

 

Men nu hvor jeg skal sætte det op finder jeg så ud af, at på et ældre hus som mit, hvor tagsten nok er skredet lidt og hænger halvejs ude i tagrenden, så dur det ikke med de clips.

Nettet ligger heller ikke ordentligt.

 

Istdet har jeg lagt net ned i tagrende i spænd så det danner en bue opad.

Plastic dimser har jeg så sat over nettet i stedet for under som de skulle.

De er der kun for at holde nettet nede i tagrenden.

 

Spændt på om det er effektivt nok.. Det må tiden vise.

 

Hvad gør i andre når man tager i mente at den bagerste kant af tagrende under taget ikke er tilgængelig?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har købt sådan nogle "børster" som ligger i tagrenden, mest for at forhindre fugle i flytte ind under mit udhæng og bygge reder (og skide på mine vinduer), men selvfølgelig også for at spare et par ture rundt om huset på en høj stige
Nu har børsterne ligget i tagrenderne i 2 år, og de virker sådan set udemærket... jeg havde dem oppe i foråret for at se hvor meget snask der lå i bunden af renden, og bevares de var ikke rene, men heller ikke så slemme, som uden børsterne...
Det med fuglene har så vist sig ikke at virke, da gråspurve åbenbart er ligeglade med at de skal møve sig vej igennem en børste for at komme "hjem"  

 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af PinkHenrik på 21-08-2016 16:17

Det med fuglene har så vist sig ikke at virke, da gråspurve åbenbart er ligeglade med at de skal møve sig vej igennem en børste for at komme "hjem"  

Jeg tror kun gråspurvene er glade for at føle sig mere beskyttede mod større fugle :-)

 

 


Sjaellands-Ejendomsservice.dk - Se her.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis