12v vandhane tilkobling med lænsepumpe

Kære alle.
Har købt en foodtruck (alt kører på 12 & 24v, så håber, men ved ikke om det er det rette forum at poste her)
Sagen er den at vores tidligere vandvarmer på gas er sprunget, så nu har vi investeret i en 12 v vandvarmer, som vi tilkobler vores solcelleanlæg.
Derudover har vi så købt en vandhane af denne type:

http://www.cfhorsens.dk/shop/vand-+og+sanitet+artikler/vandhaner/comet+roma+12v+hobby.htm

, men mit spørgsmål går så på om jeg bare kan tilkoble den sammen med vores lænsepumpe (der suger vand fra vandtanken) og hvordan skal den tilsluttes? Der medfulgte ingen manual. Producenten har intet på hjemmesiden, og der hvor jeg købte den aner de intet. (Udover at de SELVFØLGELIG påstår at den sagtens kan bruges)

Min drøm er at pumpen tænder (og fylder vand i vandvarmeren) når jeg åbner for hanen.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det ligner en vandhane som man bruger i campingvogn. Så kommer de 2 ledninger fra en afbryder der sidder oppe i vandhanen. Den tænder så (for pumpe f.eks. ) når du åbner for vandhanen.
Minus på pumpe - plus op igennem afbryder på vandhanen og den anden ledning sender så plus til pumpe når du åbner.
Husk passende sikringer så du ikke kører direkte fra batteri.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis