Sorte pletter på spær/vindbræt

Jeg har fået monteret spots på badeværelset og i denne omgang har jeg været på loftet, for at fjerne isolering så elektrikerne kunne monterer alt el oppe fra. Jeg har dog bemærket at der er nogle sorte pletter helt ude i udhænget ved spær/vindplader. Har også bemærket der er en sprække nedenunder vindplader skal det ikke være helt tæt, og skal de sorte pletter renses eller har det ingen betydning? Og er årsagen at det ikke slutter helt tæt? Jeg vedhæftet et par billeder.

Håber der er noget der kan hjælpe:

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
der ser absolut ud til at der løber vand ind et eller andet sted og det er dette der har givet de sorte plamager som sandsynligvis er en eller anden form for svamp, er træet stadig vådt ????

Skrevet af <a href='https://www.lav-det-selv.dk/Medlemmer/Profil/userid/49731' class='af-profile-link'>Murman</a> på 14-08-2016 20:46
Jeg har fået monteret spots på badeværelset og i denne omgang har jeg været på loftet, for at fjerne isolering så elektrikerne kunne monterer alt el oppe fra. Jeg har dog bemærket at der er nogle sorte pletter helt ude i udhænget ved spær/vindplader. Har også bemærket der er en sprække nedenunder vindplader skal det ikke være helt tæt, og skal de sorte pletter renses eller har det ingen betydning? Og er årsagen at det ikke slutter helt tæt? Jeg vedhæftet et par billeder.
Har prøvet at vaske det af med Rodalon lige inden jeg har taget billeder. Så det er derfor det er vådt. Træet var helt tørt lige inden

Håber der er noget der kan hjælpe:


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis