Reol i multi plader.

Nogen der har en ide til at dække de enkelte rum ?  Man kunne evt bygge kasser til hver enkelt rum, men det er også lidt omfangsrigt.  Skydelåger dækker for hele konstruktionen der i sig selv er ok dekorativ så det vil jeg helst heller ikke.  


km
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske passer er du heldig at pap-kasserne fra Ikea kan passe ind i målene, så er det ikke så omfangsrigt, og du kan få en fin farvelade eller ensfarvet, alt efter hvad du ønsker.

Låger passende til hver sektion kan også være en mulighed

 

IKEA kunne muligvis have noget der passede og så lidt farve på. Måske mange forskellige farver.Har prøvet træ lasten og Bauhaus. Låger er også en større operation. Tak for inspiration :-)

km
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Det ser jo rigtig flot ud. Jeg kan se at det ikke er i en designer stue. så låger må sikkert godt være hjemmelavede. Jeg kan se 30 rum, måske er der flere. Da det hele er så flot som det er ville jeg højst lave 10 låger, og så male dem i en ret markant farve. De skulle så monteres spredt "tilfældig" ud over arealt.

Man kan save dem ud af MDF plade, runde hjørne med overfræser eller slibepapir, og så grunde og male dem.

Så kan man købe ganske almindelig køkkenlåge hængsler, og fræse dem ind i lågen. I multiplader kan man bruge gode rawlplug og større skruer. Hvis huller i multiblokke bores efter skabelon, kan man godt få det til at være lige.

 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Rummet er et alt muligt rum hvor der laves hobby ting i den feminine afdeling. (Glas, syting, malerier osv) så mange forskellige farver ville være velkomment. Man kunne godt organisere tingene så de ting der kunne stå pænt kunne stå i åbne rum og de ting der ville være svære at lave dekorative kunne gemmes bag låger. Men har nok ikke lyst til at lave låger til alle rummene. Har også leget med tanken om at male bagvæggene i rummene i forskellige farver.

km
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også