Forslag til køkkenløsning - små skydelåger??

Hej

Vi har købt et hus for år tilbage, hvor der står en køkkenø med kogeplader og skuffer på den ene side og skabe/skuffer på den anden side. 

Desværre har man under kogepladerne valgt en "åben løsning" hvor vi nu fylder op med diverse aviser og plastikposer mv. ( = rod).

Jeg vil gerne dække dette område af - f.eks. med nogle små skydelåger.

Området er ca. 180 cm. langt og 40 cm. højt. Har I nogle forslag til hvor jeg kan købe låger/plader til et sådan formål samt en skinne, som lågerne kan glide i?

Mvh.

Stinne

 

 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror jeg ville prøve en glarmester, og så enten få røgfarvet glas, eller noget med folie på bagsiden. Kan gøres meget elegant. Alternativt prøv at finde ud af om du kan få udfyldt hulrummet med udtræk fra køkkenfirmaet. Det kræver sikkert indbygning af løse skillerum, men vil nok være den mest helstøbte løsning. Det vil helt sikkert være mest praktisk og brugbart.

Danmark er et prægtigt sted, hvor husene har lov at stå ude om natten!
Når der nu alligevel skal laves nyt i det rum, så ville jeg da få sat nogle store skuffer med fuldt udtræk i. Hvis I kan få samme fronter ville det se godt ud, og pladsen bliver meget bedre udnyttet når man kan komme til i hele dybden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis