Vinkelsliber, rotation mod viserne!?

Jeg købte en stak skæreskiver i Jem & Fix for nylig. De virker fint, og er højest sandsynligt fremstillet i Kina, for kineserne går som bekendt jo på hovedet, hvilket fremgår af pilene på skiven!? Så nu skal jeg bare købe en møtrik med links-gevind, så "spiller det max" ! .

P.S. Hvorfor er der egentlig pile på vinkelsliberskriver, når der nu ikke er tænder? Man burde hellere markere møtriksiden og flangesiden.


Træd ikke på mine ledninger :o)
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bare lige for at gøre det hele værre, så mangler der tilmed udløbsdato på skæreskive.
Det er selvfølge muligt at de har skrevet det på bagsiden. Hvis ikke er skiven ulovlig at sælge i EU, og kan resultere i skader.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Du skal også have en ny awre spindel til den ny awre møtrik. 

PS. Syntes ikke Jem&Fix skiverne plejer og holde ret godt/længe her ved hverandre. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Er også en tyk skæreskive - bruger kun 1mm på arbejde og holder i lang tid, fra Pferd, men nok også 2-3 gange så meget dom dem der, og hvorfor ikke 125mm i diameter?

I bund og grund er det også lige meget hvad vej skiven køre
Jeg bruger en "bette" 115 mm Bosch vinkelsliber, derfor er 125 mm. skiver ikke muligt. ;o)

Nu har den holdt i 20-30 år, men den næste skal da være 125 mm.!

Træd ikke på mine ledninger :o)
Flyt klistermærket om på den anden side.... Det er tilladt at tænke selv. Men pas på den eventueller afstand det kan give pga. mærkatens tykkelse.

MVH .....

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis