Stiga havetraktor

Jeg har vendt min have traktor om på siden da kileremmen hoppede af, jeg ved godt man ikke må men troede ikke der skete noget og nu vil den ikke starte motoren kan dårlig dreje rundt hvad kan det være??
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du har formodentelig fået fyldt krumtaphuset op med benzin. Træk oliepinden og kig efter. Er der for meget olie på, tapper du alt af og påfylder nyt. Gør du ikke det hvis ...osv., er det næste der ryger garenteret plejllejet i motoren.

En anden mulighed kunne være dit batteri ikke kunne "tåle mosten" ved at slammet i bunden kortslutter nogle af pladerne. Du kan eventuelt prøve og sætte en lader på et stykke tid.

Hvis du prøver og rykke motoren rundt på kileremshjulet, skulle du pr håndkraft men med besvær kunne dreje den rundt to omgange.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Mange tak for jeres svar, nu har jeg prøvet det hele, og det er det samme, motoren køre en gang rundt er langtid om at få den til at køre en omgang mere, prøvede at få den til at dreje 3 gange så røg det fra starteren
Prøv at skru tændrøret af, og kør med starteren, så evt olie/benzin oven på stemplet bliver blæst ud..

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis