Blomberg vaskemaskine

Hjælp!

Har under 1 år gammel Blomberg vaskemaskine. Satte vask over i går aftes, kommer ned til morgen, panelet lyser med blandt andet en vandhane med streg over. Har tømt sien og vand. Vaskemaskinen vil ikke starte. symbolet med vandhanen viser sig ikke mere. Nogen forslag til en alene gør det selv pige


BF
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej og velkommen på fora..
Har du også renset det filter der sidder, hvor vaskemaskinen er tilsluttet vandhanen.

Vi prøver igen, i morgen --
Hej Tak

Jeg har nu renset slange og si både ved vandhanen og hvor den er sat i vaskemaskinen. Der var ikke meget, kun ganske lidt, for lidt til at den ikke skulle kunnel tage vand ind. Men hvad ved jeg. Nu er jeg så der hvor jeg ikke ved andet end at kontakte en håndværker........

BF
Har du også tjekket afløbs slangen.

Kommer der vand ud af tilslutningshanen.

Er der ikke stadig garanti på maskinen, hvis det er den der er defekt.

Mvh. Ole
Hej
Lige nøjagtigt. Tak for hurtige gode råd
Det var nemlig slangen. Der kom ingen vand fra slangen ud fra vandhanen, så det er vandlåsen/slangen den er gal med. Men heldigvis går det under garantien, så jeg er heldig denne gang

Go weekend

mvh Doverodde

BF
Der skal du lige passe på. Hvis det er vandhanen eller lign det er galt med, dækker vaskemaskinens garanti ikke et tekniker besøg.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Annonce
Ja, du har ret Erik, netop den fejl er ikke dækket af garantien, så jeg ville lige undersøge, hvorfor der ikke kommer vand ud af slangen, inden jeg ringer efter en servicemontør.

fase
Hej igen

Jeg tog ned til forhandler og han sagde at jeg skulle prøve slukke vand og afmontere slange fra vaskemaskine og tænde for vandet og se om der kom vand. Hvis der ikke gjorde kunne det være aquastop dimsen der var i stykker. Det gjorde jeg og der kom ikke vand ud. Så jeg har i dag fået monteret en ny slange og det virker og det går gennem garantien. Wup Wup jeg er glad

BF
Glad i låget OK. Ja Aqua stop er en del af maskinen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis