Hejsa, jeg har et kolonihave hus, hvor beklædningen er blokhus brædder, som det ses på billedet. Jeg skal have skiftet et blokhus bræt over det ene vindue, altså midt på facaden ca. og mit spørgsmål er, kan man bare gøre det uden problemer ? Det ligner nemlig at de bliver sat sammen med feer og not, så jeg er lidt nervøs for om man kan klikke det nye bræt på plads ?