Liste til epoxygulv

Jeg skal have lagt epoxy på mit betongulv i fyrrumet, der blev støbt sidste år, og har ikke fået andet end støv og lidt vand siden.

Spørgsmålne går på skal jeg hælde flydespartel på eller kan jeg nøjes med at prime det? er lidt i tvivl om epoxyen kan udfylde de små ujævnheder.

Et andet spørgsmål er jeg skal bruge en liste til at beskytte overgangen ved døren, da betongulvet går i et med resten, men jeg skal kun have epoxy på den ene gulv. hvordan laver jeg en pæn og holdbar overgang? Der kommer til at køre palleløfter med træpiller ind over. Tænkte om en flad liste skruet i gulvet er nok og så male(evt støbe op til)

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Et typisk epoxy gulv fylder 8 - 10 mm så jeg ville lægge en kantskinne a la dem man monterer på flise hjørner til en feks 8 mm flise. Og så vende underlaget så det vender ind under epoxyen. Måske som en 1/4 profil (halvrund), og gøre den fast i fliselim et par dage i forvejen så den ikke rykker sig når epoxyen lægges.


km
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også