grease bilen i træ???

hej jeg har fået den opgave af min halv søster at lave grease bilen i træ men en bar inden i sådan at der kan stå 2 personer inden i bilen og servere... men... jeg syntes det ser lidt uoverskueligt ud med alle de kanter der er runde og sådan hvad tænker i alle sammen? hvordan kan man gøre kom med alle jeres gode ideer. ingen ideer er dumme

tak på forhånd

jeppe
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Byg den i glasfiber

Det kommer vel an på, hvad det skal bruges til?? er det en enkelt sommerfest - så er et par malede krydsfinerplader vel ok fint ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
eller find "et skrog" som i kan male op - der er sgi ingen "bargæster", der ser forskellen ;-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Til opførelse af GREASE på Herning Kongrescenter for mange år siden købte man faktisk ´"et skrog" Den blev lavet med bl.a. lygter der kunne dreje og blinke som "blide forførende ungmø øjne". Der blev lavet et dækken over den så det lignede et lig, som så midt i stykket blev fjernet så bilen på magisk vis var shinet op så den skinnede som katteskid i måneskin.

Så uanset om dit skrog ligner helt, så er det langt lettere at bygge videre på noget som har hjul og nogenlunde facon.

Men vil du fortsætte med din ide om et træskelet, så er det muligt at skære f.eks. store flamingo isoleringsplader i rette facon. Derefter kan du så støbe med glasfiber. (test lige inden om den flamingo du bruger, "smelter" når du smører styren på.

Du må have stor kærlighed til din søster, da det helt sikkert bliver et kæmpeprojekt.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også