Erfaringer med køb af granitskærver

Hej alle!

Skal igang med at lave nogle bede og andre småting med granitskærver - tænker her at 8-11 ville være en rigtig fin størrelse.

Hertil kommer problemet, jeg ønsker dybe sorte skærver, da jeg har set dette op til flere gange hvor det har været knastørt.

Det fleste steder hvor det er muligt at bestille en bigbag, synes jeg ikke det har noget med sort at gøre - bevares når de er våde så er de sorte. Men jeg VED at det er muligt at få nogle dyb sorte, men jeg aner simpelthen ikke hvor! Er der nogen af jer der har erfaring med dette?

Dette er hvad jeg ønsker:

Dette er hvad de fleste kalder "sorte":

Hej alle! Skal igang med at lave nogle bede og... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af PinkHenrik på 26-07-2016 15:00

Ikke for at skuffe dig, men de skærver du ser på mine billeder er "sort" fra Sandmanden
Men det snyder lidt, for i virkeligheden er de lidt mørkere, men det afhænger selvfølgelig af fugtighed, samt hvor tit der bliver revet

Så bliver det ikke fra sandmanden ihvertfald

Er meget interesseret i om du fandt nogle meget sorte skærver og hvor? Jeg leder selv, og har tidligere købt ved sandmanden, men de var slet ikke så mørke som jeg ønsker, og jeg ved det findes for jeg har selv set det:-)

Tina

Hej og velkommen..
Granit er jo et natur materiale, og kan naturligvis variere lidt i farven, men jeg har købt hos Sandmanden, og XL, samt i små poser i Jem og fix, samt i Bauhaus, jeg synes ikke forskellen er til at få øje på..

De kan jo sagtens komme fra samme stenbrud i "Oslo"

Dog kan de skærver der har lagt i lang tid, være algebelagte, så ser de nye lysere ud.

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis