Bedste plæneklipper (benzin) til max 3500,- kr

Skal erhverve mig min første plæneklipper da jeg har købt hus :-)
Hvad vil folk anbefale af benzin-drevne klæneklippere til max 3500 kr?
 

Gerne med mulighed for både opsamling og bioklip
og bredt klippeområde minimum 51 cm

 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej!

Jeg er meget tilfreds med vores Viking MB 448 TX plæneklipper
den er dog ikke helt 51cm bred, men klippeskjoldet er lavet at komposit, så det ruster ikke, og er let
den bioklipper smaddergodt

www.Duckduckgo.com sikker søgemaskine
Hej!

Mht. plæneklippere så kan det godt betale sig at købe kvalitetsmærker, så du ikke skal skifte plæneklipper alt for tit. Du kan fx se denne her AL-KO til 3149,- m. klip, bioklip & opsamling og en klippebredde på 51cm

https://www.totalimport.dk/shop/have-fritid/havemaskiner/plaeneklipper/rotorklipper-classic-515-spb/
Google er din ven.
http://plæneklipper-test.dk/#anbefaler

Bjarne

 

Jeg har en alko, som den ovenfor, måske numret større. Og jeg er meget tilfreds.
- håndtagene, som man holder på er meget mere behagelige.
- min er uden forpumpning af benzin og starter straks.
- Store trækkende baghjul. Virkeligt et fremskridt fra træk på små forhjul, på ikke plan grund.
- 1 håndtag stiller højden på alle 4 hjul
- god og gennemført opsamlerkurv.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Jeg har en Alko med 51cm klippebredde og en 160cc honda motor. Den kostede omkring 3000kr, men var i test oppe blandt en hel masse dyrere modeller. Så det tror jeg er en god ide. Jeg valgte denne fordi jeg ofte skal klippe noget halvlangt græs, og så er det rart at have en bred klippebredde og en stærk motor der trækker igennem det. Jeg valgte også efter at jeg gerne ville have en benzin drevet klipper der ikke larmede så meget.

Dengang jeg kiggede på plæneklippede noterede jeg også at den model jeg valgte ikke var topscorer i bioklip, men stadig ganske ok.
Vi har en Viking MB RT 2 (mener jeg den hedder), ganske fin klipper!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis