Indervægge - lidt inspiration

Hej alle.

Ny, men alligevel gammel her på hjemmesiden :o)

Jeg skal til at lave nye indervægge og vil gerne have inspiration og input til om jeg skal lave dem i letbeton eller med metalskelet - måske noget 3'die. Begge dele med gips på.

Her tænker jeg på lydisolering/varme etc.

Det skal laves i forbindelse med jeg opfylder krybekælderen - så huset er som sådan "råt"

 

Mvh
Peter

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej.......... jeg vil jo lave dem i træ , enten høvlede regler eller lægter , alt efter temperament , hvis du har nogle steder hvor du ønsker god lydisolering kan du bruge fibegips , gerne af fabrikatet Rigidur, da disse plader ikke giver forhøjninger ved skruerne som andre fabrikater oftest gør ......... en fordel for tømrerren der ikke behøver at slibe væggene før maler , og for maleren der har nemmere ved spartle væggene ...........

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
.......... og forresten velkommen til dette forum ...................

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hvis du ønsker at væggen skal være mere lyddæmpende end en almendelig gipsvæg er, kan du jo opbygge den som en akustikvæg. Det gør en kæmpe forskel.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også