Det er svært her på afstand og se hvad der sker. Nogle af de motore har har tildens til at stå og støde i regulatoren end andre ikke gør det.
Der er ikke for meget olie på motoren, vel. ???
Og måske du som det første, burde skifte de to fjedre der er involveret i regulatorsystemet (30-31).
Hvis der er 2 huller på den plade på karburatorens spjældaksel hvor stangen fra regulatoren (25) sidder i, skal stangen sidde i hullet der er nærmest akslens centrum. Det begrænser regulatorens indflydelse på motorens omdregninger.
Alternativt kan du bore et eller flere huller under det, regulatorstangen er monteret i på armen der er monteret på akslen der går ud af krumtapkuset. Når du flytter stangen ind mod akslens midte, begrænser du også indflydelsen som regulatoren har på motorens omdregninger. Der plejer faktisk og være to eller tre huller i den arm på de fleste motore.
Det er vist de råd jeg kan give.
PS. Regulator oversættes til govenor på engelsk.