Havetraktor

Har en Stiga havetraktor SD 9814 som taber lidt olie,også ved stilstand,olien drypper forrest på traktoren.Der er tale om få dryp,men er nervøs for,at når jeg starter den,vil den måske tabe mere.Da det er svært at se,hvor det kommer fra,håber jeg,at nogen har haft det samme problem.


bh
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af optisana på 07-07-2016 08:17

Har en Stiga havetraktor SD 9814 som taber lidt olie,også ved stilstand,olien drypper forrest på traktoren.Der er tale om få dryp,men er nervøs for,at når jeg starter den,vil den måske tabe mere.Da det er svært at se,hvor det kommer fra,håber jeg,at nogen har haft det samme problem.

Der er uden tvivl mange der har en "traktor" magen, der også taber olie. Hvor lækken er, er ikke til og sige på afstand. Men kigger du under "traktoren" vil du kunne finde en dråbe olie hænge over samme sted, som du finder olien på gulvet. Du må, som vi andre gør, ned på knæ og finde kilden til drypperiet visuelt.

Det er ikke meget hjælp du henter her, men det er galmatias med vilde gætterier. Modsat er det sund fornuft, og lokalisere lækken præcist samt få den lukket.

Husk lige og tjeck oliestanden på motoren, inden du starter den op igen. 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
For lige at vende tilbage til min havetrakter,jeg fik tætnet olieudslippet ved ventildækslet,men nu er det begyndt at dryppe nedenunder luftfilteret.Jeg har kontrolleret oliestanden,den er ok.Jeg er ved at være lidt træt af den,og håber derfor at der er nogen der har et godt bud. m.v.h.optisana.

bh
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis