Bordrundsav

Hej i gode folk herinde

Jeg har kigget lidt rundt på nettet efter en bordrundsav , men sikken da en jungle at finde rundt i.

Jeg bryder mig ikke meget om de save jeg kan finde i danske byggemarkeder , synes det er noget dallerværk , og synes ikke om blandingen , bordrundsav lavet af plastic , er det bare mig der er galt på den da ??

Hvor om alt er , så har jeg fundet en i England som i mine øjne ser fornuftig ud,til overkommelig pris

http://www.poolewood.co.uk/acatalog...e-Saw.html

Men ville godt lige høre hvad fagfolket herinde mener om den

Michael


Heli-fetter
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du kigget hos Dorch & Danola ?
De har et bredt udvalg i bordrundsave.
http://dorchdanola-netbutik.dk/search.aspx?keyword=bordrundsav
Hej Lysberg
Jeg har godt set de maskiner som de har der , både Bosch og Dewalt og Makita , som kan se andre steder herinde at mange sværger til , men stadig er de med plastichuse og prisen er næsten det samme som den fra England
Jeg synes nu der er noget over sådan en makine i støbejern og 110 kg frem for de andre på 35 - 40 kg , tiltaler mig bedre at der er noget gods i sådan en

Michael

Heli-fetter
Har fundet et par Youtube videoer med saven. Den ser umiddelbart ikke helt ufornuftig ud.
Men ved du hvad fragtomkostningerne vil løbe op i ?
Ja det ligner en rigtig god sav, men jo ikke sådan at flytte rundt med som de lette modeller.
Du kunne jo også kikke efter noget brugt i professionelle maskiner, det er der jævnligt på DBA & GG

Vi prøver igen, i morgen --
Hej Lysberg
Har spurgt til fragten , som løber op i 127 pund , altså 774 pund total her i indkørslen , det er lige omkring 7000 kr og stort set det samme som de andre fabrikater
Hej je_ns
Er godt klar over det med vægten og flytbarheden , men der vil jeg , for at kunne flytte den , bygge et par hjul under det har jeg set på andre maskiner af denne type
har holdt øje med dba+g&g i nogen tid , og har været et par stykker som var interessante , men jeg var for langsom :-(
Michael

Heli-fetter
Annonce
Der er jo også altid lækkert med noget spritnyt maskineri..
Pund kursen er jo også ganske gunstig for tiden...

Vi prøver igen, i morgen --
Ville klart gå efter en brugt 380-400v maskine på dba, hvis du har mulighed for stærk strøm. Kører meget bedre
Hej rumlab
det var så lige noget jeg ikke havde tænkt på .......
Men maskinen er bestilt nu ,så får vi se når den ankommer hvad det er for noget
Michael

Heli-fetter
Spændende med ny rundsav.

Tillykke med den om den er landet i din indkørsel?

Får vi lov til at se fotos af nyanskaffelsen?

Jeg er også så nysgerrig. ;-)

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Hej Maskinsnedker
Den er landet og jeg synes det ser rigtig godt ud og den skærer fint , men jeg er kun amatør jo :-)
Om jeg kan lægge billeder herind skal jeg forsøge en af de næste dage
Hilsen Michael

Heli-fetter
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis