Hjælp til hårdehvidevarer

Vi har indhentet tilbud på hvidevarer til vores nye køkken. Men jeg er i tvivl om hvilket tilbud der reelt er det bedste.

Elgiganten har givet det bedste tilbud, men baserer sit tilbud på Asko/Vølund. Det er ovn, combiovn og opvaskemaskine som de har lagt sig på Asko/Vølund.

Jeg talte med dem i butikken og de oplyste mig, at lige under Miele lå Asko/Vølund og på kogepladerne Witt.

Fedt tænkte jeg. Men en hurtig googling og jeg kan se at Asko/Vølund får hug.

Det andet tilbud baserer sig primært på AEG, dog en del som åbenbart er udgået.

Skal jeg holde mig fra Asko?

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville handle alle andre steder end Elgiganten, min perception af dem er at de ikke er interesserede i at give kunden det bedste produkt, men det produkt de har mest profit på.

Her i byen (Herning), har jeg flere gange handlet med Skousen med god betjening, og også med Pro Elteknik - de er skarpe på prisen, samtidig med der er god betjening.
Jeg vil foreslå dig at gå til Skousen (f.eks.) og få noget bedre vejledning.

Jeg kender ikke Asko - har Bosch / Siemens overalt og er fint tilfreds.

Men uanset hvad du vælger, så sørg for at tjekke priser på netbutikkerne. Jeg har brugt Whiteaway.dk nogle gange - og så vidt jeg husker, kan man forhandle priser med dem, hvis du køber flere enheder. Det er værd at forsøge.

Mvh. AllanE
PS: Jeg ville ikke lægge så meget i hvad en medarbejder hos Elgiganten siger omkring valg af mærke. De er "ret kraftigt" provisionslønnet og tjener mere provision på nogle varer/mærker end andre. Derfor kan man ikke helt regne med at de råd man får, er objektive.

Mvh. AllanE
Tak for svarene.

Jeg har været flere steder henne. Og har fået tre tilbud. Det ene sted, som gav den bedste rådgivning, er et par tusinde dyrere (hvilket ikke betyder så meget) og baserer deres tilbud på AEG. Jeg vil helst handle med dem. Elgiganten er både billigere og baserer deres tilbud på Asko/Vølund. Hvis det passer hvad sælgeren siger, at dette mærke er lige under Miele, så har Elgiganten givet det bedste tilbud. Billigere og bedre produkter.

Ved dog ikke om AEG reelt er dårligere end Asko/Vølund.

Derfor er jeg i tvivl.

Mht. at tjekke priser. Så har det firma som baserer deres tilbud på AEG, valgt produkter som er udgået. Så kan ikke rigtig sammenligne med netpriserne.

Nie mam Dobre doświadczenia z oo Tej działalności Elgiganten. Ich wskazówki SA Rzadko wiedzę w często SA jednym zabarwione Ich prowizji. Nie znam Droge zrobić Asko, ale znalazłem Mój Siemens here http://vask...nt> po przeczytaniu Różne testy - Nie jestem rozczarowany w.

Jens33: Husk at det er en dansk forum, vi forstår ikke alle polsk lige godt. Godt at du fandt din Siemens i denne test. Det kunne du næsten heller ikke undgå. Siemens - Samsung og Bosch er et og samme mærke. Så det er ikke usædvanligt at de vinder i deres egen test 

xzbetz: Da jeg selv havde firma og solgte nogle få hårde hvidevarer anbefalede jeg sandelig også dem jeg havde bedst avance på. Hvad ellers


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis