Mosfjerner/rive på benzin

Har brug for en effektiv mosrive, behøver ikke være med knive. Den skal køre på benzin.

Der er ikke så mange på markedet. AL-KO har en til en rimelig pris, men er den god nok? Nogen erfaringer?

Har prøvet at leje en plænelufter, men der var knivene så rundtslidte at de ikke kunne tage fat.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Viggo.

jeg har haft fornøjelsen af at prøve en ALKO Vertikalskærer Combi Care 38 P Comfort.
Den udemærket til 'hjemmebrug' og gør arbejdet fortrinligt, men virker nu lidt 'plastic agtig' i kvaliteten.

tror ikke at den holder de næste 10 år ved ofte brug, men til gængæld er prisen til at komme sig over

 

 

Stiga Vertikalskærer SVP 40 B er i en anden prisklassen, men tilgændgæld lavet mere solidt og har flydende knive. B&S motoren har krafter nok til at gøre arbejdet nemt og smertefrit


www.Duckduckgo.com sikker søgemaskine
Hej,
Vi har købt en MossRider M132 og en Craftsmann opsamler - det hele sættes efter plæneklipperen, og kører fortrinligt.. (det er lidt dyrt, men så er det en fornøjelse at gøre plænen lækker..) her en god måned efter er plænen bare fin :-)
men vær opmærksom på, at mos fylder ekstremt meget... så det er bedst at have et hjørne, hvor det kan formulde.. så du ikke skal til at køre det på genbrugsen..
Jeg kan ikke huske om vi købte den ved P. Lindberg, eller abbmaskiner.dk..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Natur, tak for input om mosset. Har lidt erfaring med at bruge en billig elmaskine med roterende fjedre. Den er for slap og er ved at "dø" når mosset er tykt. Derfor ville jeg have en kraftig maskine der kan tage fat.
Din MossRider ser god ud, meeen jeg bruger ikke havetraktor ;-) Så jeg leder videre efter en håndmodel.
Hej Viggo.. du må altid have denne "i mente"... Aldrig gå ned på udstyret..! ;-)
Jeg tror desværre med mos og diverse.. vil du ikke gå "all in" og fjerne *- så må du finde ud af hvad din plæne mangler 100%.. og så er det måske alligevel plæneluftning (det kan jo også maskinimiseres ;-)) og så kan du lige så godt købe grej, der gør, at det er sjovt samtidigt.. ;-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis