Shingles og ovenlys vinduer inddækning

Jeg har lige købt shingles som jeg havde tænkt mig at hygge mig med at ligge på her i weekenden.   Dog skal jeg lige have nogle ting på det rette først.  

Jeg har 4 ovenlys vinduer som jeg har tænkt mig at installere i udestuen først. Men jeg ikke kunne finde noget inddækning der passer med shingles til sådan noget. Kan i hjælpe der?


 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det Velux? De har da
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg har endnu ikke kunne finde noget inddækning der passer til.

Det er velux ja

 

Jeg ville da bruge inddækning til alm tagpap, kan ikke se hvorfor de ikke skulle virke ligeså godt som til alm tagpap
Jeg skal også lige høre jeres inut på om man bør vælge kupler eller tavindue med vip.
Det er ikke vigtg for os at kunne lufte ud den vej da hele udestuen er med vinduer. Den er ligeledes opvarmet så min første indskydelse er vel af tagvinduer med vip har bedre isoleringsevne end kuplerne?

 

Annonce
Jeg valgte kupler, og her er der jo som sådan ikke noget inddækning med. Jeg er med på hvordan man gør det med alm tagpap med trekantslister og overlæg. Men hvordan får jeg det lige gjort med shingles? Har brugt hele weekenden på at finde en guide til det uden held.

 

Blyerstatning og tagtæt
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis