oplader I phone og nokia hvorfor ikke samme oplader

Hej alle i kloge hoveder der ude.

hvorfor kan jeg ikke bruge samme USB oplader til vores I Phone og vores Nokia phones .

jeg har købt en USB oplader med 6 porte, men det er kun I Phone der oplader Nokiaerne reagerer ikke.

Er der forskeld på ledningerningerne ??? og kan det ordnes ????

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad hedder sådan en oplader med 6 porte?

fase
Er "usb-opladeren" sat til en computer eller i stikkontakten? Hvis du har sat den til computeren og har flere enheder i (iPhone + Nokia), kan det skyldes at der ikke er nok strøm på én usb-port i computeren. Nokiaen kræver måske lidt mere end iPhonen.

Jeg har selv en usb-fordeler / -hub, som kræver at man sætter ekstern strøm til hub'en, hvis der anvendes strømkrævende enheder. Dvs. den kan trække mus, tastatur mv., men ikke opladning.

Mvh. AllanE
S Fabrin det er denne her www.prispresseren.dk/catalogsearch/result/?q=T55MCH-1241A
Allan Den kan kun lade den sider ikke i computeren
øøhhhh ja så læste jeg selv lige linket......og der kan man læse at den ikke er kompatibel med nokia......mænd læser ikke brugsanvisninger

Nej, hvorfor skulle man dog læse brugsforvirringen, når man kan erfare sig til løsningen .

Men på den anden side, hvis din Nokia skal/kan lades fra et USB stik, må den også kunne lades fra din lader.


fase
Jeg havde en Samsung Galaxy S3 før, den tog gerne imod en apple lader, og min kones iPhone 4S tog imod min samsung lader.

Nu har vi købt en iphone 6S som tager de fleste ladere, og jeg en Galaxy 6 Edge, som KUN vil tage den "originale" samsung lader som hurtig (2.0A) ladning, mens min power bank vil den accepterer med langsom (0,5A) ladning.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis