Nedgravning af trampolin, grundvand

Hej,

Vi besluttede tidligere på året, at vi ville have en trampolin til nedgravning, så ungerne havde lidt ekstra sjov i haven.

I forbindelse med et andet projekt, gravede vi nogle huller til stolper - dybde ca. 70 cm. Der samlede sig dog hurtigt ca. 10 cm. vand i bunden af alle hullerne og tænker derfor, at det tilsvarende vil ske, når vi skal grave et hul til en trampolin i dybden 80-90 cm.

Er det noget vi skal være nervøse for eller er det bare en midlertidig vandansamling, der vil forsvinde igen? Har i have lignende problemer ved nedgravning af trampolin? Løsninger?

Det skal nævnes, at naboen mener vi bor i en gammel mose, men om det passer, skal jeg ikke kunne sige.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du vil nok opleve det samme under trambolin om vinteren. Men prøv at grav et 90 cm hul nu, og se hvad der sker. Ofte er grundvandspejlet længere nede om sommeren. Jeg ved godt det er meget tørt lige nu, så du kan alligevel blive lidt snydt. Så å de jo have en der står over jorden, med beskyttelses net uden om. Jeg ser en trambolin som en rigtig god motion for børn, motorik og kropsbevist. Mine børnebørn bruger det meget.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis