Civic 06 bagbrosbøsninger

Hej

Min Civic fra 06 har lige været igennem er større reperation, 2 bærearme foran, skiver/klodser hele vejen rundt plus service.
Jeg har dog stadig en "klonke" lyd som kommer ved langsomkørsel på ujævn vej, min mekaniker siger det er bøsningerne i bagbroen den er gal med.
Han siger også de ikke kan skiftes, der skal en helt ny bagbro til som koster ca. 10.000 plus arbejdsløn, æv.
Er det noget i har erfaringer med, kan de bøsninger ikke skiftes seperat og ved i noget om det er en alvorlig fejl eller bare en irreterende lyd?

udover det syntes jeg der er kommet en mærkelig rullelyd fra venstre forhjul her efter den har været til service, kan bedst beskrives som en "rullende susen ved motorvejkørsel" nogle ideer om det?

På forhånd tak for hjælpen

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
suselyden er sikker klodserne der slæber på, Fik du nye calibre? Det er ikke godt med opslidte bøsninger - slet ikke. De to sider fås uoriginalt. Men vær sikker på det ikke er feks motorophæng der er revnet. Hiv baghjulet af og check med en stang

 

Stangen er ment som feks et koben. Kil det ind ved ophænget og hiv op og ned. Mon det kunne være bærearmene istedet?

 

Igen fantastiske Ebay. Din mekaniker har nok ret, da de fleste mekanikere har devisen, kan det ikke købes hos mine leverandører så findes det ikke..... Men man bliver klogere. Det kan være svært at få dem i. Jeg skiftede nogle lignende på konens fabia foran, salt alu og stål er en dårlig cocktail. Jeg måtte have hele delen af og presse det sammen i en skruestik. Den gamle bøsning blev savet ud med en nedstryger klinge.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis