Huydai Getz farvekode

Hvor sidder mærket med farvekoden på sådan en, sagen er den at jeg skal plette lidt på en (det er min mors)

Hun bor 240 km herfra og jeg skal have hende dirigeret hen til mærket pr telefon og give mig en kode så jeg skal have en præcis placering. Jeg har forklaret om at kigge ved dørstolpen men det blev lidt noget rod..... så mere præcis placering jo bedre

billedet er lånt fra nettet men det er præsic den her og også farven, det er en årgang 2003

 

 


 Mvh Henrik

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske er du heldig at farvekoden er på en mærkat i brugerhåndbogen/servicebogen, ellers er der en mulighed for en mærkat i reservehjulsbrønden.

fase

Jeps, det ved jeg godt og 742 er green turkish og 6m7 er camouflage green...har selv haft yotaer i 27 år :-)

Problemet her er jeg skal guide min mor direkte til oplysningerne, ellers bliver det rod tror jeg. Håber der kommer en Huyndai ejer ind over der evt ville smide et billede med, så bliver det ikke større :-)  Tror ikke det nødvendigvis behøver være en Getz ejer, bare en med en huyndai årg 02-06 (tror mærkerne sidder samme steder og har samme udseende)


 Mvh Henrik

Det kunne se ud som den sidder på torpedo i højre side
http://www.smartspray.dk/Hvordan-finder-jeg-farvekoden-p%C3%A5-min-bil-5722.aspx

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis