Knauf fugerør

Nogen der ved hvor jeg finder et Fugerør til pistol (fuglepatron, jeg selv kan fylde gipsspartel i).
Skal sætte akustik plader op, hvor huller er meget tæt på fugen, så Knauf anbefaler at bruge fugerør.
Hhar prøvet at få et svar fra Knauf (også fået mit byggemarked til at spørge dem), men ikke fået svar.
Så måske nogen lige har set et ligge til salg i den lokale?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ellers kan du måske tømme en patron, og så genanvende den.
De billige fugepatroner koster vel en flad tier...

Eller denne her kunne jo nok også bruger, og nok noget nemmere at genfylde..

www.dba.dk/fugepistol-til-at...006317257/


Vi prøver igen, i morgen --
Jeg ville tro at en stark af eller xl prof shopperne har dem eller en tilsvarende. Malerne bruger dem jo hele tiden. Måske du kunne prøve at ringe til en malermester, og høre hvor han køber dem. Det behøver jo ikke nødvendigvis at være en Knauf. Også en skraber til at tage det overskydenede når det er hærdet.

km
Jeg har prøvet at tømme en almindelig patron til malefuge, og så puttet noget andet i som jeg synes var lettere at håndtere på den måde. Tøm den helt og stik et stykke tyk ståltråd eller lang skruetrækker op i den så membranen kommer ud eller tilter så du kan få fat i den. Det er langt billigere end den til 500,00

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jeg takker og bukker for forslag.
Maleren forbarmede sig, og kommer forbi med en kasse pølser med gips fuge og en elektrisk fugepistol.
Men skal nu alligevel prøve at skoleven tom patron ad, man er vel nysgerrig!
Den sidste sætning, er roden til ny visdom.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Virker sgu og skille den ad. Nemt med en udretter hank fra en malerspand. Så er der to der kan fuge.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også