Lav skunk på hems

Hej

Jeg er ved at lave hems ovenpå vores første sal
Men mit problem er nu at jeg skal ha lavet en skunk ude i siderne
Jeg har lige isoleret skråvæggene og lagt dampspærre.
Problemet er så at hvordan jeg nemmest sætter skunken fast i gulvet, for som det er nu er der lagt gipsplader direkte ovenpå på halespærrene og efterfølgende gjord fast i nogen forskallingsbrædder som ligger lidt som vinden blæser.
Kan man evt skrue skunken fast i 45x90 lægte som er klodset op oven på gips/forskallingen ved halebåndspærrene og som også skal bruges som gulv understøtning.
Håber det gir lidt mening
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sikkert en mindre tastefejl - men det hedder HANEbåndspær Hvis der er lagt en gulvbeklædning vi jeg sætte en "rem" (feks. bruge en 45x95 mm reglar) oven på gulvet hernæst skrue den fast i gulvet / eller ned i hanebåndet. Hernæst nogle skunkstolper fra "remmen" op på siden/under spærret. Derefter forskalling og gips. Og vupti du har en varm skunk.
Husk på at dine hanebånd sikkert nok allerede har en skunkstolpe - derved er konstruktionen ikke bærende som du har gang i nu - da du bygger over hanebåndet - hvilket den også er selvom der ikke er en skunk stolpe - så du kan undlade at bruge så kraftige materialer.
Har du husket at tjekke om din konstruktion kan bære en hems med de nuværende hanebånd?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis