Har fået et ældre ankerspil og renoveret dette. Der var ikke ret meget olie i, og jeg er i tvivl om hvor meget der skal fyldes på. Umiddelbart virker det til at der ikke skal så meget i da der ikke er pakdåser mm. om akslen. mModellen ligner denne, men der er hverken navn eller nummer på spillet.
http://www.shipshop.dk/manuelt_anke...p-257.html
Vh Peter