Manuelt ankerspil (Vertikalt)

Har fået et ældre ankerspil og renoveret dette. Der var ikke ret meget olie i, og jeg er i tvivl om hvor meget der skal fyldes på. Umiddelbart virker det til at der ikke skal så meget i da der ikke er pakdåser mm. om akslen. mModellen ligner denne, men der er hverken navn eller nummer på spillet.

http://www.shipshop.dk/manuelt_anke...p-257.html

Vh Peter

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis