hej jeg er ved at planlægge at bygge et sommerhus med kælder/garage
når jeg har støbt kældervægge op, planlægger jeg at få leveret færdige std. beton dæk.
først havde jeg tænkt at bruge huldæk, men har siden hørt der findes nogle tynde dæk som er formonteret med armering, og man så efterfølgende støber ovenpå op til fuld tykkelse/bæreevne.
fordelen er naturligvis at de er billigere, lettere, og giver mulighed for at støbe gulvslanger ind i dækket.
jeg vil derfor gerne undersøge det nærmere
er der nogen som ved hvad disse tynde betondæk hedder/ hvor de forhandles ?