Denne skrue (foilboard finne) hvor finder jeg den?

Jeg har ødealgt en skrue til min foilbarod finne fra SROKA (Det er en slags finne der gør at man svæver over vandet mens man surfer, som en surfer engel)

 

HVor finder jeg en anden en? Jeg har ødelagt en af skrueren emd en forkert nøgle eller en der bare ikke var stærk nok ... "THE A4" står der på hovedet og den fåes da i KINA... Alibabaexpress 

 

 


Bornholm er et dejligt sted.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du skal finde ud af hvilket gevind og størrelse samt længde det er.
Kan du leve med at de er til 6 kantet Unbrako nøgle, skulle de være nemme at skaffe.
Søg på unbrako lavt hovdet A4.

eks her

birgerahandel.dk/group.asp?group=1543


Vi prøver igen, i morgen --
og ifølge mit øjemål er de andre skruer også unbacho , og der er brugt en torx bit,

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Skrevet af Rolias på 22-05-2016 07:11
og ifølge mit øjemål er de andre skruer også unbacho , og der er brugt en torx bit,

 

 

Ja det har du da et i

 

 


Vi prøver igen, i morgen --

Hvis du anskaffer dig den rigtige umbraco nøgle i stedet for den torx du bruger nu, tror jeg faktisk du kan bruge alle boltene når du har pillet resterne af torxen ud af hovedet på den ene. Men hvis den rigtige størrelse umbraconøgle, bare har en antydning af og vil smutte op af hullet, syntes jeg den bør skiftes idet det bare bliver værre og værre.

En hver forhandler af marineudstyr, med respekt for sit fag, har masser af tilsvarende bolte på lager.

Fortsat god weekend oppe i Norge.   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Det er en god ide at smøre boltene med lidt fedt inden du skruer den i, rustfri bolte kan nem rive og sætte sig fast, det undgår man med lidt smørelse.

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis