Havetraktor

Har en Muray 13hk havetraktor .Når jeg slipper koblingen så langsom som jeg kan,så hugger den til med et ryk

det er så forhjulene hopper lidt fra jorden.  Kan koblingen justeres på på en muray,jeg vil blive glad  hvi der er en

som har en løsning på problemet      venligst spartakus

spartakus

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kender ikke lige præcis den maskine. Men på dem havetraktor jeg har haft var det en meget simpel kobling med en rem der er slap når kobling er nede, og så spænder op når den slippes.
Og det var ikke lige til at justere sig ordentlig ud af.
Jeg har haft en Muray for en del år siden. og som jeg husker det er det bare en stammerulle der tilkobler maskinen.
Så mit forslag er du tjekker strammerullen, og dens forbindelse til koblingen, det kunne være et kabel, der går stramt så det slipper på en gang eller lignende.
Tjek strammerulle og fjeder om de køre frit uden hak.
Endelig er der rem og remskiver tilbage, remskiverne skal være rene og blanke uden buler, er der sat en rem på der ikke er beregnet til havemaskiner kan det også være det.
Remme til havemaskiner er bygget helt anderledes og er beregnet til at tilkoble ved at remmen strammes op.
Almindelige kileremme er der mere gummi i, da de er beregnet til altid at være strammet op, og give max greb.

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis