ophæng til haveredsaber

Hej alle !

Er der nogen der har en god ide til hjemmelavet ophæng af haveredskaber, på indersiden af et gammelt

skur. Jeg forestiller mig at hænge redskaberne op på en af de tværgående lægter.

Mvh

Jam

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har lavet en lang jern skinne, hvor der er svejset 10mm rustfri kroge på, som er så lange der kan hænge flere redskaber på hver. ( og så lidt søm pg skruer, til ophæng af småting)
Før havde jeg et langsgående stykke træ, hvor der var skruet lange skruer i (tagskruer) det fungerede også, men der kunne kun hænge et redskab på hvert sted.

Vi prøver igen, i morgen --

Jeg bruger en kombination af søm, skruer, og gamle rendejern til tagrender... de virker som store kroge, hvor der kan hænges forlængerledninger, græstrimmer mm. Og med lidt held kan de købets for små penge brugt rundt omkring 
Billedresultat for rendejern tagrender

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis