Maling af fribord Mitnick 6 8700 14-05-2016 19:16 Hvilken maling ville i anbefale til egetræs fribord. Lige nu er det rødt, men det skal være hvidt. Bundmaling bliver i øvrigt sort. Er der nogen der har erfaring med "tru-design" skrog gennenføringer Og kugleventiler? Lars 0 svar Følg tråden