Lamelfræser Fusker10 3 4000 12-05-2016 15:01 Hej Hvilken lamelfræser af de billige 5-600 kroners skal man købe ? Mvh 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
maskinsnedker 3075 Halvrimmen 9460 Brovst 19-05-2016 11:53 Jeg har en' billig fra HN & bruger den ikke så tit. Det kommer jo da an på hvor meget du har brug for at bruge den, skal den bruges meget er det sikkert en rigtig god ide at købe noget mere kvalitet, og dermed noget mere at spendere på en rigtig god en' af slagsen. Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?Med venlig hilsen maskinsnedker. (emeritus)Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Afshin 2 8381 02-04-2020 12:26 Hej @ Fusker10Hvad endte du med at købe? hvor meget har du brugt det, har du været tilfreds?Jeg synes jeg har læst i et indlæg herinde at den man køber fra Harald Nyborg er en efterligning af en dyrere DeWalt model, så man kan bruge nogle af dens dele til den...Jeg skal bruge en til en mindre opgave og ville faktisk helst låne en af een der bor i nærheden af Århus, somturde at låne sit værktøj ud til mig... På forhånd tak./Afshin