Taphane

Jeg mangler en taphane med svingtud til mit bryggers, problemet er at der kun er koldt vand så vil ikke montare et alm. blandingsbatteri. Hvor finder jeg et sådan til en rimelig (billig) penge? Jeg har set dem men kan ikke finde nogle der har dem...

På forhånd tak

Peter
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej,

Jeg har set vedhæftede vandhane i Harald Nyborg til ca. kr. 70,-
Prøv at spørge vvs-grossisten ( www.vvs-grossisten.dk )
De har den godt nok ikke på deres hjemmeside, men plejer at kunne skaffe ualmindelige ting. Og så er de jo billige.

Ellers har Biltema nogle, men de er beregnet til brug i campingvogne, til 3/8 tomme rør.

Hans

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
- hvorfor ikke bare købe et almindeligt blandingsbatteri ? du kan få disse for et par hundrede kr.


mvh

Peter madsen

<p>Peter Madsen</p>
Så skal man jo til at afblænde den varme indgang ellers pisser vandet den vej ud. Så kunne man jo bare sætte koldt vand til dem begge, men det synes jeg nu er lidt en klamp løsning. Jeg ved de andre er der ude, mine forældre har nemli' en, kan bare ikke finde nogle der forhandler dem.
Biltema har en til camping, det kunne være en løsning selvom den ikke har pelator osv. men de sender ikke pr. postordre mere, og så er det en tur til næstved og det er lige langt nok.
Er der ikke en der har en liggende i en kælder eller noget :?: biggrin

Peter
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis