Sammenlægning af lejligheder - elmåler

Vi skal i gang med at lægge vores egen lejlighed sammen med naboens, og i den forbindelse skal bl.a. den ene elmåler nedlægges. Hvad ligger det ca. på prismæssigt, og kan man flytte elmåleren til en anden væg? Den sidder nemlig på en væg, som vi gerne vil fjerne. Jeg håber, at der er nogen, der kan hjælpe.

MacKramer
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på LDS
Det kan man ikke give et bare nogenlunde svar på, selv om du kommer med nogen flere oplysninger. Du bør ringe til en elektriker og få ham til at komme med gode råd.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Øv, det tænkte jeg nok, men jeg håbede, at andre herinde måske havde erfaring med lige netop det, og at vi kunne få et hint om en pris på det. Det er jo ikke helt ligegyldigt, om det koster 10.000 kr., 25.000 kr. eller 50.000 kr. Tak for svar :-)

MacKramer

Det er nok nærmere lidt over de 10 Kg hvis ellers stikledningekabel kan nå og kan fiskes én anden vej, og jeg går ud fra at sikringstavlen sidder samme sted. Men er det den ene eltavle der skal nedlægges og den anden flyttes. Eller må den ene blive siddende og hele installationen trækkes derfra. Der bliver vel også noget med at køkken installationer skal nedlægges o.s.v.

Du har været ret nærig med oplysninger, men det er måske tophemmelig.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
10.800 kr

Fik det gjort herfor 1/2 års tid siden.

Bestil aldrig en håndværker når alt håb er ude.
I københavner-priser? Det er til at have med at gøre. Tak for svar :-)

MacKramer
I københavner-priser? Det er til at have med at gøre. Tak for svar :-)

MacKramer
I københavner-priser? Det er til at have med at gøre. Tak for svar :-)

MacKramer

Ja det er 2300 Amager

Den gamle døråbning brugte jeg til at placere den nye måler i, den kan lige være der i dybden.

Og som det ser ud idag, stadig ikke helt færdigt... det er et ret stort job at sammenlægge 2 lejligheder

 


Bestil aldrig en håndværker når alt håb er ude.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis