Brusestang til forhæng

Jeg har by haft et irritationsmoment, siden jeg flyttede ind i min nuværende lejlighed. Det er når man et i bad, så skal jeg tørre gulvet for vand bagefter.
Jeg skal selvfølgelig bare have et forhæng op, men hvordan og hvor kan jeg finde det, som der passer til mit?
har vedhæftet billede

på forhånd tak
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af CompoZa på 07-05-2016 08:14
Jeg har by haft et irritationsmoment, siden jeg flyttede ind i min nuværende lejlighed. Det er når man et i bad, så skal jeg tørre gulvet for vand bagefter.
Jeg skal selvfølgelig bare have et forhæng op, men hvordan og hvor kan jeg finde det, som der passer til mit?
har vedhæftet billede

på forhånd tak

Hej, det er rimelig let. Tag mål af åbningen. Dernæst sadler du apostelenes heste og finder frem til en forretning der sælger so slige ting, det kan være en tømmerhandel, Jysk "dynehandel", gardinforretning eller en specialforretning udi badeværelsesudstyr. Så får du et forhæng med tilhørende stang der gerne skulle passe som fod i hose til dit baderum.  

God jagt.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
badeforhæng er bare ikke lige min smag. jeg ville tage kontakt til interglas.dk og få lavet en lille glasdør, og et ø5cm hul i, som "håndtag"
har selv købt hos interglas, og de har en rigtig god service, også er deres priser af en eller anden grund 20%-30% billiger end alle andre glas sider jeg har kunne finde.
Til Lief

Jeg var ude for at finde stangen igår, og kunne kun finde en på 70, jeg skal bruge en på 60. burde jeg ikke kunne tage den her og tage det fra hinanden, så få til at passe med en nedstryger?

Til Illisher

jeg er helt enig med dig, men da det er en lejet lejlighed, og jeg ikke har så meget tid og penge, bliver det et Klam forhæng.
ville 100gange hellere have den glas metode.

Jo, du burde kunne save 10 cm. af i den ene ende, eller for at drille lidt 5 cm. i hver ende. :-)

fase
Skrevet af CompoZa på 08-05-2016 08:19
Til Lief

Jeg var ude for at finde stangen igår, og kunne kun finde en på 70, jeg skal bruge en på 60. burde jeg ikke kunne tage den her og tage det fra hinanden, så få til at passe med en nedstryger?

 

Nej, det skulle der i og for sig ikke være nogle problemer med og gøre, forudsat stangen skal skrues fast i nogle beslag.

Er det en af dem der skal trykkes sammen og indsættes i åbningen, kan den næsten ikke komme til og sidde stramt nok i åbningen.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hvis det er en stang, der skal trykkes sammen, kan man tage de sugekop lignende endestykker af og og korte stangen ned til 60 cm., hvis den ikke er til at trykke sammen til 60 cm.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis