Hjelm til barn

Har købt en atv til min søn der snart bliver 5. Men jeg har problemer med at finde en tilpas let hjelm til ham. Han har et lidt stort hovede (efter sin far...) og de største børnehjelme er næsten for små. Desuden så synes jeg at hjelmene er ret tunge. Lav vægt er jo vigtig ved styrt.

Er der nogen der kender til gode lette hjelme? Mærke eller sted de kan købes

Mvh jan
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvorfor er vægten vigtig ved styrt?😄

René
så skal han heller ikke køre på knallert, hvis kan ikke kan holde hovedet oppe

 

Brug nu din tid på noget andet end at komme med sådanne nogle dumme bemærkninger! Læs hvad der står!

Til dem der interessere sig for problemet, eller står i samme situation en gang: Det ender med en BMX hjelm,- nok en fullface. Vi skal lige have fundet et sted hvor man kan prøve dem. der er ikke så mange fysiske butikker med dem. Men hjelmene er rimelig lette, og opfylder behovet mht sikkerhed.

mvh Jan

Det er faktisk slet ikke så dum en bemærkning. Et barn på 5 er overhovedet ikke udviklet til at tage en kollision med hovedet. Det er vist mere daddys pop, at knægten skal ha et køretøj

 

Tror jeg de færreste er uanset alder..
Du har for god tid Uldal (pensionist af en art?). Endnu en af de folk der bruger tiden på at støvsuge diverse forums for at komme med gammelfar-kommentarer og lege skolelære. Endnu en gang. LÆS hvad der står, og lad være med at spilde folks tid med dit vrøvl.

Over and out,- kommenterer ikke på flere af dine forvrøvlede kommentarer
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis